Pomoc Hekko.pl

Centrum pomocy

szukaj

Wybierz temat lub wpisz, czego szukasz...

Strona główna » Panel Klienta » 2FA- dwustopniowa weryfikacja

2FA- dwustopniowa weryfikacja


Aby włączyć dwustopniową weryfikację logowania do naszego konta, logujemy się do Panelu Klienta pod adresem https://panel.hekko.pl

1. Po prawej stronie klikamy na edycję naszego profilu i wybieramy opcję Weryfikacja dwuetapowa.

2. Przesuwamy wajchę w prawo.

3. Wybieramy typ sklepu zgodnie z posiadanym systemem na urządzeniu mobilnym i zatwierdzamy przyciskiem Dalej. W kroku tym pobieramy aplikację na urządzenie mobilne, która umożliwi nam weryfikację podczas logowania.

4. Odpalamy aplikację na urządzeniu mobilnym i skanujemy wyświetlony kod i zatwierdzamy przyciskiem Dalej.

5. Wprowadzamy kod, który wyświetlił nam się w aplikacji i Zapisujemy zmiany.


Jeśli dodamy przeglądarkę do zaufanych, to dla niej nie będzie potrzebne wykorzystywanie aplikacji z kodem do logowania.

Czy ten artykuł był pomocny? TAK NIE
Dziękujemy za opinię.
Korzystając z tej strony zgadzasz się na wykorzystywanie ciasteczek (plików cookie) umieszczanych w Twojej przeglądarce. Szczegóły...

H88 S.A. z siedzibą w Poznaniu, Franklina Roosevelta 22, 60-829 Poznań, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000612359, REGON 364261632, NIP 7822622168, kapitał zakładowy 215 228 zł w pełni wpłacony.
Jesteśmy częścią R22 S.A.