Pomoc Hekko.pl

Centrum pomocy

szukaj

Wybierz temat lub wpisz, czego szukasz...

Strona główna » Płatności » Wykonywanie płatności po zmianie Panelu Klienta

Wykonywanie płatności po zmianie Panelu Klienta


Gdy chcesz przedłużyć usługę, prosimy o kontakt na biuro@hekko.pl z informacją:


- jaką usługę chcesz opłacić (login do usługi, nazwa domeny, nazwa certyfikatu)
- na jaki okres

Wygenerujemy odpowiedni link do płatności, co pozwoli na przedłużenie konkretnej usługi. Zgłoszenie prosimy przesłać z adresu e-mail przypisanego do konta klienckiego.

Czy ten artykuł był pomocny? TAK NIE
Dziękujemy za opinię.
Korzystając z tej strony zgadzasz się na wykorzystywanie ciasteczek (plików cookie) umieszczanych w Twojej przeglądarce. Szczegóły...

H88 S.A. z siedzibą w Poznaniu, Franklina Roosevelta 22, 60-829 Poznań, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000612359, REGON 364261632, NIP 7822622168, kapitał zakładowy 215 228 zł w pełni wpłacony.
Jesteśmy częścią R22 S.A.