Pomoc Hekko.pl

Centrum pomocy

szukaj

Wybierz temat lub wpisz, czego szukasz...

Płatności » Faktura VAT zawiera błędne dane

Faktura VAT zawiera błędne dane


Po pierwsze, popraw swoje dane w Panelu Klienta. Następnie prześlij do nas notę korygującą (kopia + oryginał). Jest to możliwe tylko w przypadku stwierdzenia drobnych błędów np. zły NIP, literówka, błąd w adresie. W przypadku gdy jest to inny nabywca (np. całkiem inne imię nazwisko/nazwa firmy) nie jest możliwe użycie noty i poprawka.

 

W przypadku gdy na wygenerowanej już fakturze VAT stwierdzimy jakąś literówkę lub błąd w nazwie, NIPie lub adresie to możemy dokonać zmiany tych danych w naszym Panelu Klienta, a następnie należy przesłać do nas notę korygującą (kopia + oryginał) abyśmy mogli dokonać zmiany. Aby zmienić dane należy:

1. Logujemy się do Panelu Klienta pod adresem: https://www.hekko.pl/panel/

2. Po zalogowaniu wybieramy po lewej stronie opcję "Twoje dane".

3. Tutaj wybieramy opcję "Zmień dane".

4. Tutaj zmieniamy dane, a następnie akceptujemy regulamin. Zmiany zatwierdzamy przyciskiem "Dalej".

5. Po dokonanej zmianie należy przesłać do nas wypełnioną notę korygującą (oryginał + kopia) abyśmy mogli poprawić drobne błędy w wystawionej już fakturze VAT.

Czy ten artykuł był pomocny? TAK NIE
Dziękujemy za opinię.
H88 S.A. z siedzibą w Poznaniu, Franklina Roosevelta 22, 60-829 Poznań, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000612359, REGON 364261632, NIP 7822622168, kapitał zakładowy 200.000,00 zł w pełni wpłacony.
Jesteśmy częścią R22 S.A.