Pomoc Hekko.pl

Centrum pomocy

szukaj

Wybierz temat lub wpisz, czego szukasz...

Strona główna » Płatności » Faktura VAT zawiera błędne dane

Faktura VAT zawiera błędne dane


Po pierwsze, popraw swoje dane w Panelu Klienta. Następnie prześlij do nas notę korygującą (kopia + oryginał). Jest to możliwe tylko w przypadku stwierdzenia drobnych błędów np. zły NIP, literówka, błąd w adresie. W przypadku gdy jest to inny nabywca (np. całkiem inne imię nazwisko/nazwa firmy) nie jest możliwe użycie noty i poprawka.

 

W przypadku gdy na wygenerowanej już fakturze VAT stwierdzimy jakąś literówkę lub błąd w nazwie, NIPie lub adresie to możemy dokonać zmiany tych danych w naszym Panelu Klienta, a następnie należy przesłać do nas notę korygującą (kopia + oryginał) abyśmy mogli dokonać zmiany. Aby zmienić dane należy:

1. Logujemy się do Panelu Klienta pod adresem: https://panel.hekko.pl

2. Po lewej wybrać opcję "Twoje Dane".

3. Z rozwiniętej listy klikamy teraz "Fakturowe".

4. Teraz wybieramy opcję Zobacz.

5. Następnie klikamy Edytuj.

6. Po wprowadzeniu nowych danych zatwierdzamy zmiany przyciskiem Zapisz znajdującym się na dole strony.

Czy ten artykuł był pomocny? TAK NIE
Dziękujemy za opinię.
Korzystając z tej strony zgadzasz się na wykorzystywanie ciasteczek (plików cookie) umieszczanych w Twojej przeglądarce. Szczegóły...

H88 S.A. z siedzibą w Poznaniu, Franklina Roosevelta 22, 60-829 Poznań, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000612359, REGON 364261632, NIP 7822622168, kapitał zakładowy 215 228 zł w pełni wpłacony.
Jesteśmy częścią R22 S.A.