Co zrobić gdy otrzymuje spam z własnego adresu?

Jeśli otrzymujesz spam od siebie samego (w polu OD wpisany jest Twój adres e-mail) to należy zmodyfikować konfigurację antyspamu.

  • Logujemy się to panelu administracyjnego.
  • Klikamy na Ustawienia spamu
  • Zaznaczamy w polu Gdzie ma być przeniesiony spam?: Przenieś spam do specjalnego folderu Spam w folderach użytkownika
  • Następnie na dole strony: Edytuj ręcznie plik konfiguracyjny
  • Na początku pliku dodajemy wpis:
score SPF_FAIL 3
score SPF_SOFTFAIL 2
header SPF_NONE eval:check_for_spf_none()
describe SPF_NONE SPF sender does not publish an SPF Record
score SPF_NONE 2
  • klikamy na zapisz jako pozostawiając domyślną nazwę pliku czyli user_prefs
co-zrobic-gdy-otrzymuje-spam-z-wlasnego-adresu
>
Krzysztof Przybyła