Pomoc Hekko.pl

Centrum pomocy

szukaj

Wybierz temat lub wpisz, czego szukasz...

Strona główna » Poczta » Poczta - email » Filtry poczty

Filtry poczty


Filtry poczty służą do blokowania niechcianych wiadomości. Poprzez ich odpowiednią konfigurację zostanie ograniczona ilość otrzymywanego spamu na nasze skrzynki odbiorcze.

Wprowadzone filtry obowiązują dla wszystkich kont email dla danej domeny. Nie można ich ustawić dla poszczególnych kont.
Aby dodać filtr w panelu DirectAdmin w części "Zarządzanie skrzynkami email", wybieramy opcję "Filtry poczty".

Filtry poczty pozwalają blokować wiadomości na podstawie kilku kryteriów:

  • Blokuj konkretny adres e-mail.
  • Blokuj pocztę z całej domeny. Pozwala ona na blokowanie e-maili z całej niechcianej domeny. Nazwę wprowadzamy bez www.
  • Blokuj wszystkie wiadomości zawierające słowo. Pozwala to na blokowanie e-maili zawierających niechciane słowo. Filtr sprawdza także części wyrazów. Przykładowo, dla zablokowana słowa "put", blokowane będą także e-maile zawierające "komputer". Aby blokować jedyne pełne słowa put, wówczas w formularzu powyżej podaj " put " - czyli słowo otoczone spacjami..
  • Blokuj wszystkie wiadomości większe niż. Możemy zdefiniować maksymalny akceptowalny rozmiar wiadomości (1024kb = 1MB).
  • Włącz filtr treści dla dorosłych (blokuje popularne zwroty, słowa i adresy występujące w tego typu korespondencji). Aktywacje tego filtru przeprowadzamy przez naciśnięcie przycisku "Włącz"

Dostępne są dwa działania filtru:

  • Kasuj e-maile
  • Przenoś do folderu spam

Po wprowadzeniu ustawień wybieramy "Zapisz".

Czy ten artykuł był pomocny? TAK NIE
Dziękujemy za opinię.
H88 S.A. z siedzibą w Poznaniu, Franklina Roosevelta 22, 60-829 Poznań, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000612359, REGON 364261632, NIP 7822622168, kapitał zakładowy 200.000,00 zł w pełni wpłacony.
Jesteśmy częścią R22 S.A.