Pomoc Hekko.pl

Centrum pomocy

szukaj

Wybierz temat lub wpisz, czego szukasz...

Strona główna » Domeny » Transfer » Link transferowy nie został przesłany – co mam wykonać?

Link transferowy nie został przesłany – co mam wykonać?


W przypadku zainicjowania transferu jest przesyłany link transferowy na adres administracyjny domeny. Należy sprawdzić skrzynkę e-mail pod kątem wiadomości. Może ona trafić również do folderu SPAM. W przypadku braku zaproszenia transferowego należy przesłać do nas zgłoszenie na adres biuro@hekko.pl z podaniem nazwy domeny. Wówczas będziemy mogli ponowić wysyłkę wiadomości transferowej. Zazwyczaj procedura ponowienia trwa około 24 godziny w dni robocze.

Czy ten artykuł był pomocny? TAK NIE
Dziękujemy za opinię.
H88 S.A. z siedzibą w Poznaniu, Franklina Roosevelta 22, 60-829 Poznań, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000612359, REGON 364261632, NIP 7822622168, kapitał zakładowy 215 228 zł w pełni wpłacony.
Jesteśmy częścią R22 S.A.