Pomoc Hekko.pl

Centrum pomocy

szukaj

Wybierz temat lub wpisz, czego szukasz...

Strona główna » Certyfikaty SSL » Jak zamówić certyfikat SSL

Jak zamówić certyfikat SSL


Certyfikat SSL można zamówić za pośrednictwem Panelu Klienta, dostępnego tutaj.

Po zalogowaniu się do Panelu Klienta, po lewej stronie należy wybrać zakładkę "Złóż zamówienie".

Następnie wybieramy opcję "Certyfikaty SSL" i klikamy na "Zamów".

 

Domyślnie zaznaczona jest opcja automatycznego generowania CSR. W znaczny sposób ułatwia ona cały proces wydawania certyfikatu SSL. Szczegóły znajdują się na końcu tego poradnika.

 

2. Potwierdzamy chęć zakupienia certyfikatu, a następnie opłacamy wygenerowaną pro-formę.

3. Po opłaceniu status certyfikatu zmieni się na "W trakcie wystawiania".

4. W ciągu maksymalnie godziny certyfikat zostanie wydany.

 

Automatyczna instalacja certyfikatu SSL dotyczy tylko certyfikatów od wystawcy CERTUM. W pozostałych przypadkach nadal konieczna jest instalacja ręczna certyfikatu.
Jeżeli posiadasz domenę dodaną do usługi współdzielonej lub reseller i są dla niej ustawione nasze DNSy, to po wydaniu certyfikatu nie musisz nic robić. Certyfikat automatycznie doda się do właściwej domeny. Warunkiem jest posiadanie tej usługi hostingowej w Panelu Klienta, w którym został zamówiony Certyfikat SSL.
kat 1. CSR - podanie o certyfikat>
kat 2. Weryfikacja domeny>
kat 3. Wydanie certyfikatu>
Czy ten artykuł był pomocny? TAK NIE
Dziękujemy za opinię.
H88 S.A. z siedzibą w Poznaniu, Franklina Roosevelta 22, 60-829 Poznań, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000612359, REGON 364261632, NIP 7822622168, kapitał zakładowy 200.000,00 zł w pełni wpłacony.
Jesteśmy częścią R22 S.A.