Pomoc Hekko.pl

Centrum pomocy

szukaj

Wybierz temat lub wpisz, czego szukasz...

Panel Klienta - panel rozliczeniowy » Zresetowanie hasła do Panelu Klienta

Zresetowanie hasła do Panelu Klienta


Aby zresetować hasło do Panelu Klienta, przejdź na stronę https://hekko.pl/panel/index.php?id=3 i wprowadź w formularzu adres e-mail lub login do Panelu Klienta.

Adres mailowy na który zostanie zresetowane hasło, jest główny adres wskazany jako kontaktowy,  na który również przesyłane są od nas faktury i pro-formy.

Po wprowadzeniu poprawnego hasła, przesyłany jest link do potwierdzenia zresetowania hasła, a w kolejnej wiadomości login oraz nowe hasło do Panelu Klienta.

Czy ten artykuł był pomocny? TAK NIE
Dziękujemy za opinię.
H88 S.A. z siedzibą w Poznaniu, Franklina Roosevelta 22, 60-829 Poznań, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000612359, REGON 364261632, NIP 7822622168, kapitał zakładowy 200.000,00 zł w pełni wpłacony.
Jesteśmy częścią R22 S.A.